niedziela, 28 lutego 2016

133-135-LOUIS VAN GAAL

Hej,
Dzisiaj przedstawię Wam autograf Pana który jako piłkarz nie wybił się, ale jest jednym z najlepszych trenór na świecie(przynajmniej według mnie).Chyba już zgadliście o kogo chodzi Louis Van Gaal.Razem juz dodalismy ponad 300 komentarzy(301).Za to dla Was wielkie dzieki.
Aloysius Paulus Maria "Louis" van Gaal (wym. [luˈwi vɑn ˈɣaːɫ]; ur. 8 sierpnia 1951 w Amsterdamie) – holenderski trener piłkarski i były piłkarz.

Był trenerem takich zespołów jak:Reprezentacja Holandii,Ajax Amsterdam,FC Barcelona,  AZ  Alkmaar, Bayern Monachium i Manchester United.Ten autograf zdobyłem w ten sam sposób w jaki zdobyłem autograf Ryana Giggs.Tak jak w tamtym przypadku na kopertę była przyklejona kartka z moim adresem wycięta z mojego listu.Zapraszam do komentowania.


JAK ZDOBYŁEM?-Louis Van Gaal
Manchester United
Sir Matt Busby Way
Old Trafford M16 OQR
Manchester
UK
Z DEDYKACJĄ?-NIE
WYMARZONY?-NIE, ALE WAŻNY
ORYGINALNY?-TAK

4 komentarze: