środa, 24 lutego 2016

130-KAMIL STOCH-NAJCENNIEJSZY AUTOGRAF

Cześć,
Teraz powinienem dodać ostatni post o reprezentacji, ale dzisiaj dodam autograf który zalicza się do najcenniejszych, a zrobiłem tak bo chciałem dodać jakiś autograf najcenniejszy w moje urodziny.Chyba nikomu nie muszę przedstawiać tego skoczka, ale na wszelki wypadek...
Kamil Wiktor Stoch (ur. 25 maja 1987 w Zakopanem) – polski skoczek narciarski, zawodnik klubu KS Eve-nement Zakopane, dwukrotny mistrz olimpijski z 2014, indywidualny mistrz świata z 2013 i dwukrotny drużynowy brązowy medalista mistrzostw świata (z 2013 i z 2015), dwukrotny drużynowy wicemistrz świata juniorów (z 2004 i z 2005), zdobywca Pucharu Świata w sezonie 2013/2014. Dwukrotnie sklasyfikowany na drugim miejscu w Letniej Grand Prix (w 2010 i 2011), zdobywcaLetniego Pucharu Kontynentalnego w sezonie 2010Ośmiokrotny indywidualny mistrz PolskiReprezentant Polski, trzykrotny olimpijczykNajlepszy sportowiec Polski 2014. Kawaler Krzyża Kawalerskiego Orderu Odrodzenia Polski i Medalu Holmenkollen.
Pierwsze pucharowe punkty zdobył 11 lutego 2005 w Pragelato po zajęciu 7. miejsca. Po raz pierwszy na podium PŚ stanął 23 stycznia 2011, zwyciężając w rodzinnym Zakopanem. W ramach PŚ zwyciężył w 15 konkursach i 32 razy stawał na podium.
Jest zdobywcą dwudziestu siedmiu medali na zimowych i letnich mistrzostwach Polski – dziesięciokrotnie zwyciężał[3]. Od 21 marca 2015 samodzielny rekordzista Polski w długości skoku narciarskiego (238 m uzyskane w Planicy w serii próbnej przed konkursem drużynowym). Skacze na nartach marki Fischer i w kasku firmy Uvex[4].
Cechuje go wysoka estetyka przy ułożeniu ciała w trakcie lotu i lądowaniu, za które często otrzymuje wysokie oceny sędziowskie, w tym najwyższe "20"[5][6].
Ale nie mam dzisiaj tylko dobrych wiadomości, mam też masakryczną wiadomość, a mianowicie Poczta Polska podwyższyła ceny znaczków.To będzie najwyższa podwyżka od 3 lat.zwykły list do 350- g jeszcze niedawno kosztował 1.60 zł., a teraz kosztuje 1.75 zł., a list polecony zdrożał z 3.80 do 4.20 zł.Na szczęście stanieje wysłanie paczek, ale i tak ja jako zbieracz autografów jeszcze nigdy nie wysłałem paczki.Dobra, przejdźmy do autografy.Autograf zdobyłem pisząc list do Eve-nement Teamu.Bardzo cieszę się z 4 faktów.Po pierwsze dostałem oryginalny autograf od tak dobrego skoczka.Po drugie dostalem autograf z seri Fischer.Po trzecie z dedykacją, a po czwarte dzisiaj mam urodziny.

JAK ZDOBYŁEM:LISTOWNIE, WYSYŁAJĄC LIST NA ADRES Eve-nement Team
ul. Krupówki 20
skrytka pocztowa 236
34-500 Zakopane

Z DEDYKACJĄ?-NA SZCZĘŚCIE TAK
WYMARZONY?-TAK, A NAWET ZALICZA SIĘ DO NAJCENNIEJSZYCH
ORYGINALNY?-TAK



13 komentarzy: