wtorek, 23 lutego 2016

127-129-RYAN GIGGS-WYMARZONY

Cześć,
dzisiaj pokażę Wam autograf wymarzony.Bardzo się ucieszyłem kiedy go dostałem.A najlepsze jest to że doszedł do mnie po tylko ok. 2 tyg.Polecam Wam do Niego napisać.I pierwszy raz spotkałem się z taką sytuacją że na kopercie był wycięty kawałek mojego listu z moim adresem.Wysłałem do Giggsa prośbę o autograf i 3 Jego zdjęcia formatu A4.Ryan wszystkie podpisał z czego się cieszę.Szkoda że bez dedykacji.
Ryan Joseph Giggs OBE (ur. 29 listopada 1973 w Cardiff jako Ryan Joseph Wilson) – walijski piłkarz, były zawodnik oraz były tymczasowy menadżer Manchesteru United, obecnie jest asystentem Louisa van Gaalaw tym klubie. Najbardziej utytułowany brytyjski piłkarz w historii. Nominalnie był lewym pomocnikiem, ale mógł też grać na pozycji lewoskrzydłowego, środkowego pomocnika czy też cofniętego napastnika. Najlepszy piłkarz w Anglii sezonu 2008/09. 1 lutego 2011 roku został wybrany piłkarzem wszech czasów Manchesteru United[2].

JAK ZDOBYŁEM?-Ryan Giggs
Manchester United
Sir Matt Busby Way
Old Trafford M16 OQR
Manchester
UK
Z DEDYKACJĄ?-NIESTETY, NIE
WYMARZONY?-TAK
ORYGINALNY?-TAK

10 komentarzy: