poniedziałek, 30 maja 2016

172-176-SŁAWA UMIŃSKA-DURAJ, PRYMAS POLSKI WOJCIECH POLAK, BISKUP CLEMENT MULENGA, KARDYNAŁ STANISŁAW DZIWISZ, BISKUP JEAN-LOUIS BALSA-RELACJA Z PIELGRZYMKI MĘŻCZYZN DO PIEKAR ŚLĄSKICH

Dzień dobry,
dzisiaj pokażę Wam autografy które zdobyłem na Pielgrzymce Mężczyzn do Piekar Sląskich.Na początku widząc  Panią Prezydent Sławę Umińską-Duraj.Chwilę przed Mszą Świętą podbiegłem do Kardynała Stanisława Dziwisza  który był przed probostwem i poprosiłem Go o autograf wtedy wzięła mnie ochrona, ale Kardynał powiedział żeby mnie zostawili bo ja chcę tylko wziąć autograf.Kardynał dał mi autografy na dwóch kartkach, niestety padał deszcz i na zdjęciach można zobaczyć krople, od razu po czym poszedł z resztą biskupów na Mszę Świętą.Po mszy próbowałem zdobyć autografy ale nie miałem szans bo było tylu ochroniarzy.Czekałem ponad 2 godz. przed probostwem bo duchowni mieli grilla aż wreszcie wyszedł Prymas Polski i Metropolita Gnieźnieński Wojciech Polak wziąłem od niego dwa autografy i znowu zostały ślady kropli.Po zdobyciu tych autografów poszedłem na godzinę młodzieży, a tam kazanie głosił Biskup z Zambii Clementa Mulenga od którego także po kazaniu zdobyłem autograf.Na końcu zostałem na majowych, a po nich ponad 1 godz. próbowałem zdobyć autograf Biskupa Jean-Louis Balsy z Francji.Wreszcie go zobaczyłem kiedy wchodził do probostwa aloe kiedy już przyszedłem na miejsce był już w środku dlatego poprosiłem go o to żeby poprosił Biskupa o autograf.Biskup zaprosił mnie na probostwo w którym napisał dla mnie długą dedykację która w tłumaczeniu oznacza: modlę się za Ciebie oraz proszę o modlitwę za Mnie.Poczęstował Mnie także ciastkiem.2 autografy trafiają na wymianę.
Tutaj są zdjęcia:





9 komentarzy: