wtorek, 24 maja 2016

167-171-MANUEL NEUER-WYMARZONY,DOUGLAS COSTA,THOMAS MULLER-WYMARZONY i FRANCK RIBERRY

Hej,
Dzisiaj pokażę autografy które zdobyłem już jakiś czas temu pisząc na adres Bayernu.Jeden z nich dostałem jeszcze wcześniej a był to autograf LEWEGO.obecnie nie można dostać autografów Bayernu bo mi 3 dni temu odpisali że w tym sezonie już nie wysyłają.Najbardziej cieszę się z autografu Neuera gdyż to jest bramkarz-legenda.
Manuel Peter Neuer (ur. 27 marca 1986 w Gelsenkirchen) – niemiecki piłkarz występujący na pozycji bramkarza w niemieckim klubie Bayern Monachium oraz w reprezentacji Niemiec. Złoty medalista Mistrzostw Świata 2014.
Douglas Costa de Souza (ur. 14 września 1990 w Sapucaia do Sul) – brazylijski piłkarz występujący na pozycjinapastnika lub pomocnika w niemieckim klubie Bayern Monachium oraz w reprezentacji Brazylii. Srebrny medalista Mistrzostw Świata U-20 2009. Uczestnik Copa América 2015.
Thomas Müller (ur. 13 września 1989 w Weilheim in Oberbayern) – niemiecki piłkarz występujący na pozycji napastnikalub pomocnika w niemieckim klubie Bayern Monachium oraz w reprezentacji Niemiec. Złoty medalista Mistrzostw Świata 2014. Brązowy medalista Mistrzostw Świata 2010. Uczestnik Mistrzostw Europy 2012.
Franck Bilal Ribéry (wym. [fʁɑ̃k ʁibeʁi]; ur. 7 kwietnia 1983 w Boulogne-sur-Mer) – francuski piłkarz grający na pozycjipomocnika, a czasem i bocznego napastnika w Bayernie Monachium.


JAK ZDOBYŁEM?-PISZĄC NA ADRES <<<TAKI>>>
Z DEDYKACJĄ?-NIE
WYMARZONE?NEUERA I MULLERA
ORYGINALNE?-TAK, PORÓWNAŁEM Z AUTOGRAFAMI KTÓRE INNI DOSTAWALI OD BAYERNU I NIE SĄ I IDENTYCZNE 

10 komentarzy: