sobota, 9 stycznia 2016

56-58#DJ YONAS,BĘSIU I MARO EN-NAJCENNIEJSZE AUTOGRAFY

Cześć,
dzisiaj pokażę Wam najcenniejszy mój autograf, ten o którym od początku najbardziej marzyłem.

Dj Yonas


Dj Yonas jest doświad­c­zonym rap­erem i pro­du­cen­tem muzy­cznym. Od ponad 10 lat zaj­muje się pro­dukcją i otoczką brzmieniową RYM­cerzy. Od maja 2012 roku współpracuje ze znaną, amerykańską wytwórnią 22Visionz Records tworząc obok Terona »Bonafide« Carter’a z G.R.I.T.S.
W swo­jej kari­erze współpra­cował z ponad 60 artys­tami z chrześ­ci­jańskiego rynku main­streamowego na świecie w Stanach Zjed­noc­zonych (m.in.: Bonafide z GRITS, Gideonz Army, Mr. Del, Monty G, Von Won, Seckond Chaynce, FOE, Young-Chozen, KamB.I.N.O., Man­i­fest, Geeda i z wieloma innymi), Wielkiej Bry­tanii (Dwayne Tryumf, Chuka Roy­alty, S.O. i Jahaziel), Francji oraz w Polsce. W Polsce współpracuje m.in z: Joanna Dzido, Arci, Maro En, Poi­son, DKA, Allen, Azyl PPW, Hiob, Zetay­greka, Wieczny i in.

Ostat­nio Dj Yonas został zapros­zony do współpracy z Włodim (Parias /Molesta Ewen­e­ment).
Jego bit praw­dopodob­nie ukaże się na najnowszej solówce Włodiego.

W lutym 2014 roku Dj Yonas wydał swój solowy mix­tape „NOWY JA”. 
Bęsiu
 

Bęsiu to jele­niogórski raper z kilku­nas­to­let­nim stażem i znaczą­cym dorobkiem pły­towym obe­j­mu­ją­cym takie tytuły jak: „Ostat­nie słowo należy do Boga” (2008), „Paruzja” (2010), „Syn Gromu” (2011), „Anti­do­tum” (2013).
Jego utwory takie jak „Pułapka” i „Prawda” zaj­mowały pier­wsze miejsca na lis­tach „Muzy­cznych Darów”, kole­jno w 2011 i 2012 roku a on sam został okrzyknięty Debi­utem roku 2011 przez audy­cje Muzy­czne Dary. Kole­jnymi sukce­sami Bęsia były klipy „Fanatyk” oraz „Nie opuszczaj ich” emi­towane w TVP2 oraz TVN.
Klip pt. „Nie opuszczaj ich” pro­mu­jący album „Anti­do­tum” został wyświ­et­lony w Sejmie RP 19 kwiet­nia 2013 roku pod­czas kon­fer­encji dot. wartości w edukacji, w której uczest­niczyli m.in. prof. Jerzy Buzek, Min­is­ter Edukacji Nar­o­dowej, przed­staw­iciele władz miasta oraz licznych fun­dacji i sto­warzyszeń eduka­cyjnych w Polsce. Zobacz go TUTAJ.

W czer­wcu 2013 roku Bęsiu został zapros­zony do udzi­ału w pro­gramie „SERIO?” w RBL.TV prowad­zonego przez Sokoła i Żul­czyka. Odcinek, w którym wys­tąpili również Włodi (Parias /Molesta Ewen­e­ment) oraz Słoń, doty­czył wiary i duchowości w rapie.
Maro en
 Od początku marzyłem najbardziej o tych autografach, a szczególnie o autografie Dj-a Yonasa
\

JAK ZDOBYŁEM?-NA KONCERCIE
Z DEDYKACJĄ?-AUTOGRAF DJ YONASA
ORYGINALNE?-TAK
WYMARZONE?-TAK , NAJBARDZIEJ

3 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję. Ja byłem na koncercie Rymcerzy dostałem autograf Bęsia. Potem napisałem do Dj Yonasa i otrzymałem podpisane zdjęcię i płytę Nowy Ja. A tak w ogóle to zapraszam do mojego bloga autografyjr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki,mnie też wysłał płytę ale bez kartki a najsmieszniejsze jest to że kiedy wrocilem do domu po koncercie to przyszedł do mnie list z jego płyta nowy ją iż autografem.radości wtedy nie było końca:)

      Usuń