sobota, 23 stycznia 2016

90#OLIVER KAHN-WYMARZONY, 1#1 000 WYŚWIETLEŃ I LOGO

Cześć,
dzisiaj pragnę Wam podziękować, za to że wchodzicie na mojego bloga i  dodajecie mnie do polecanych blogów;)To  jest pierwsza taka okazja, bo już wcześniej zrobiłem 1 podziękowanie, ale to nie była taka okazja 90 autograf, 39 post i przekroczenie 1 000.Oglądacie mojego bloga w 10  karajach.Za to dla Was wielkie dzięki.Dzisiaj pokażę Wam logo mojego bloga.proszę napiszcie czy podoba Wam się moje nowe logo i podajcie pomysły.Pierwsze grafy dodałem 17 12 2015 a to były autografy zespołu FULL POWER SPIRIT http://autografypipapuska.blogspot.com/2015/12/1full-power-spirit.html.Najczęsciej oglądacie post z autografami PRAWA I SPRAWIEDLIWOŚCI http://autografypipapuska.blogspot.com/2016/01/53-54-prawo-i-sprawiedliwosc-wymarzone.html bo aż 75 razy


A teraz przejdźmy do najważniejszego do autografu.Wybrałem na taką okazję 1 z najważniejszych dla mnie autografów, na którego tak czekałem.byłem tak szczęśliwy gdy otworzyłem kopertę (dokładniej 2 autografy przyszły w 2 osobnych kopertach, takie coś też zdarzyło się przy autografie Dariusza Michalczewskiego.to jest prawdziwa legenda piłki nożnej.
Oliver Rolf Kahn (ur. 15 czerwca 1969 w Karlsruhe) – były niemiecki piłkarz, występujący na pozycji bramkarza. Od 1995 do 2006 był zawodnikiem reprezentacji Niemiec.
JAK ZDOBYŁEM?----
Z DEDYKACJĄ?-NIESTETY, NIE
WYMARZONY?-TAK
ORYGINALNY?-TAK
 życzę Wam wypchanych skrzynek i do następnego posta.


5 komentarzy: