środa, 6 lipca 2016

195-THOMAS ANDERS-WYMARZONY

Cześć,
Dzisiaj pokażę Wam autograf słynnego wokalisty z Niemiec.Bardzo Go lubię i od dawna próbowałem zdobyć autograf: na początku napisałem maila, ale nie dostałem odpowiedzi, dlatego napisałem list, ale także nie dostałem odpowiedzi.Do trzech razy sztuka dlatego napisałem drugi list, ale tym razem dodałem kupon IRC.Po mniej więcej 2-3 miesiącach dostałem oryginalny autograf na ładnym zdjęciu.Najbardziej lubię Go za utwór który nagrał kiedy był Modern Talking Brother Louis.Teraz trochę Wikipedii o Thomasie:
Thomas Anders, właściwie Bernd Weidung (ur. 1 marca 1963 roku we wsi Mörz, w gminie Münstermaifeld koło Koblencji) – niemiecki piosenkarz, kompozytor i producent muzyczny. Znany przede wszystkim jako członek duetu Modern Talking(1984-1987 i 1998-2003), śpiewającego w języku angielskim.
JAK ZDOBYŁEM?-NAPISAŁEM LIST WRAZ Z KUPONEM NA ADRES:
Thomas Anders Fanclub
Postach 201718
D-56017 Koblenz (Germany)

Z DEDYKACJĄ?-NIESTETY NIE
WYMARZONY?-TAK
ORYGINALNY?-TAK

8 komentarzy: