piątek, 24 czerwca 2016

181-182-PREZYDENT RP-ANDRZEJ DUDA -NAJCENNIEJSZY AUTOGRAF

Cześć,
dzisiaj pokażę autografy NAJCENNIEJSZE.Zdobyłem go osobiście na spotkaniu z Prezydentem.Zrobiłem sobie także zdjęcie z Głową Państwa przekazałem list i uścisnąłem dłoń Prezydenta.Autografy są dla mnie mega cenne tym bardziej dlatego że są z dedykacją.1 autograf jest na wywołanym zdjęciu, a drugi dostałem wysyłając prośbę na adres Biura Prezydenta.2 zdjęcie cały czas było z nadrukiem autografu, ale na szczęście udało mi się zdobyć oryginał i to jeszcze z dedykacją.Gdy porównamy autografy to imię jest dokładnie takie same jak w nadruku, ale nazwisko  wygląda całkowicie inaczej i to nie może być pomyłka bo na obu oryginałach jest inny wzór niż na nadruku.co o tym myślicie?A może Wy też macie oryginał do porównania?Jeśli tak to piszcie  w komentarzach.Za każdą wskazówkę będę bardzo wdzięczny.A teraz wkleję trochę Wikipedii:
Doktor nauk prawnych, od 2006 do 2007 podsekretarz stanu w Ministerstwie Sprawiedliwości, w latach 2008–2010 podsekretarz stanu w Kancelarii Prezydenta Lecha Kaczyńskiego, były członek Trybunału Stanu, poseł na Sejm VII kadencjiposeł do Parlamentu Europejskiego VIII kadencji
Zapraszam na zaktualizowany post KWALIFIKACJE W SKOKACH NARCIARSKICH W WIŚLE
,do ZAMIANY ORAZ NA ZAKTUALIZOWANY SPIS AUTOGRAFÓW
JAK ZDOBYŁEM?-OSOBIŚCIE
Z DEDYKACJĄ?-NA MOJE WIELKIE SZCZĘŚCIE
WYMARZONY?-I TO JAK WRĘCZ NAJCENNIEJSZY
ORYGINALNY?-TAK ALE TEŻ NA DOLE JEST NADRUK NA 2 ZDJĘCIU

11 komentarzy: