niedziela, 22 maja 2016

165-166-NEYMAR-NAJCENNIEJSZY AUTOGRAF

Dzisiaj pokażę Wam autograf o którym marzyłem od początku mojej kariery autografowej (tzn.od września).Na autograf czekałem 5 miesięcy, a najczęściej z tego co widziałem to czeka się 7 miesięcy.Neymar podpisał moje 2 karty(1 to jest limited edition).Autograf jest na 90 procent oryginalny ponieważ
Jeśli ktoś z oryginalnością mojego autografu się nie zgadza to proszę o kontakt, bo każda uwaga jest cenna.
Chyba każdy zna Neymara, ale jakby ktoś nie znał.Jeśli ktoś nie zna adresu to mogę się z tym kimś wymienić.Bardzo się cieszę także że zaktualizowałem zakładkę SPIS AUTOGRAFÓW dodając linki tak że można szybko do danego posta przejść.
Neymar da Silva Santos Júnior (ur. 5 lutego 1992 w Mogi das Cruzes) – brazylijski piłkarz występujący na pozycjinapastnika w hiszpańskim klubie FC Barcelona oraz w reprezentacji Brazylii.Jest 3 najlepszym piłkarzem na świecie.
JAK ZDOBYŁEM?-MOGĘ SIĘ ZAMIENIĆ ZA ADRES
Z DEDYKACJĄ?NIESTETY NIE
ORYGINALNY?TAK
WYMARZONY?TAK I NAJCENNIEJSZY

10 komentarzy: